Friday, December 26, 2008

კარგი იაღოველი მეგობარი VS დებილი ქრისტიანი ძმაკაცი.


ეს არის მარადიული კითხვა რომელიც მთელ მსოფლიოს აწუხებს  კაცობრიობის დასაბამიდან. მეცნიერები თავს ასხამენ და ყოველდღე ეძებენ პასუხს კითხვაზე, მაგრამ ჯერ კითხვა პასუხგაუცემელია. ჩვენ შევეცადოთ გავცეთ ახლა ასეთ ხლაფორთულ კითხვას. ჩემი აზრით  კარგი იაღოველი მეგობარი. რატო უნდა ვაქციო მე კარგ ადამიანს ზურგი და იგნორი გავუკეთო მარტო იმის გამო რო იაღოველია, იმის გამო რომ ის იაღოვურ ოჯახში დაიბადა და მე ქრისტიანულში მე მასზე მაღლა ვდგავარ და ესა და ისა? ხო ისე ამ ბოლო დროს იაღოველებს კი გადავეკიდე მარა ბოლოსდაბოლოს იაღოვა ჩემი კლიჩკაა B-)  
საინტერესოა თქვენ რას ფიქრობთ ამ საკითხის შესახებ.

3 comments:

  1. მეგობარი მეგობარია, მის რელიგიას ჩემთვის არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს

    ReplyDelete
  2. მმმ
    მინდა ავღნიშნო
    რომ შესანიშვანი ნახატია..

    ReplyDelete